2014年3月21日星期五

あなた向けのAvaya 3300認定試験の問題集

近年、IT業種の発展はますます速くなることにつれて、ITを勉強する人は急激に多くなりました。人々は自分が将来何か成績を作るようにずっと努力しています。Avayaの3300試験はIT業種に欠くことができない認証ですから、試験に合格することに困っている人々はたくさんいます。ここで皆様に良い方法を教えてあげますよ。IT-Passports.comが提供したAvayaの3300トレーニング資料を利用する方法です。あなたが試験に合格することにヘルプをあげられますから。それにIT-Passports.comは100パーセント合格率を保証します。あなたが任意の損失がないようにもし試験に合格しなければIT-Passports.comは全額で返金できます。

3300認定試験の資格を取得するのは容易ではないことは、すべてのIT職員がよくわかっています。しかし、3300認定試験を受けて資格を得ることは自分の技能を高めてよりよく自分の価値を証明する良い方法ですから、選択しなければならならないです。ところで、受験生の皆さんを簡単にIT認定試験に合格させられる方法がないですか。もちろんありますよ。IT-Passports.comの問題集を利用することは正にその最良の方法です。IT-Passports.comはあなたが必要とするすべての3300参考資料を持っていますから、きっとあなたのニーズを満たすことができます。IT-Passports.comのウェブサイトに行ってもっとたくさんの情報をブラウズして、あなたがほしい試験3300参考書を見つけてください。

現在の仕事に満足していますか。自分がやっていることに満足していますか。自分のレベルを高めたいですか。では、仕事に役に立つスキルをもっと身に付けましょう。もちろん、IT業界で働いているあなたはIT認定試験を受けて資格を取得することは一番良い選択です。それはより良く自分自身を向上させることができますから。もっと大切なのは、あなたもより多くの仕事のスキルをマスターしたことを証明することができます。では、はやくAvayaの3300認定試験を受験しましょう。この試験はあなたが自分の念願を達成するのを助けることができます。試験に合格する自信を持たなくても大丈夫です。IT-Passports.comへ来てあなたがほしいヘルパーと試験の準備ツールを見つけることができますから。IT-Passports.comの資料はきっとあなたが3300試験の認証資格を取ることを助けられます。

我々はAvayaの3300試験問題と解答また試験シミュレータを最初に提供し始めたとき、私達が評判を取ることを夢にも思わなかった。我々が今行っている保証は私たちが信じられないほどのフォームです。Avayaの3300試験はIT-Passports.comの保証を検証することができ、100パーセントの合格率に達することができます。

IT-Passports.comが提供したAvayaの3300トレーニング資料はシミュレーションの度合いがとても高いでから、実際の試験で資料での同じ問題に会うことができます。これは当社のITエリートの団体はすごい能力を持っていることが説明されました。現在、野心家としてのIT職員がたくさんいて、自分の構成ファイルは市場の需要と互換性があることを確保するために、人気があるIT認証試験を通じて自分の夢を実現します。そのようなものとして、Avayaの3300試験はとても人気がある認定試験です。IT-Passports.comが提供したAvayaの3300トレーニング資料を手にすると、夢への扉はあなたのために開きます。

試験番号:3300問題集
試験科目:Avaya 「Avaya Aura® Contact Center Administration Exam」
問題と解答:全61問

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NO.1 A customer with Avaya Aura Contact Center wants to see in a report the percentage of calls being
answered in the automotive skillset in 20 seconds or less.
What would need to be programmed to obtain this data?
A. Create an application threshold class, set the Level 1 %Servlce_Level_S Threshold to 20, the Level
2 %Servlce_Level_S threshold to 30, and assign the threshold class to the automotive ski 11 set.
B. Create a skillset threshold class, set the Level 1 %Service_Level_S Threshold lo 10, the Level 2%
Service_Level_S Threshold to 20 and assign the threshold class to the automotive skillset.
C. Create an application threshold class, set the Level 1 Service Level Threshold to 20, and assign the
threshold class to the automotive skillset.
D. Create a skillset threshold class, set the Level 1 Service Level Threshold to 20, and assign the
threshold class to the automotive skillset.
Answer: D

Avaya   3300   3300   3300   3300

NO.2 A customer with Avaya Aura Contact Center has created a loop in a script application with the following
parameters:
1. While the caller is in the loop, the customer wants an announcement to play every thirty seconds, and
the queued status of the call and the In-service status of the skillset must be evaluated
2. If the call is not queued, and if the skillset is out of service, the call will be sent to an out of service
announcement

NO.3 Which two commands can update the value of a call variable? (Choose two.)
A. GIVE
B. READVAR
C. ASSIGN TO
D. COLLECT DIGITS
E. SEND REQUEST
Answer: CD

Avaya   3300   3300参考書

NO.4 Which statement regarding scripts is true?
A. A secondary script is the only place treatments can be applied to the call.
B. A primary script is referenced directly from the Master script, otherwise It Is a secondary script.
C. A primary script is the only place that call variables can be assigned.
D. Secondary and primary scripts are exactly the same.
Answer: B

Avaya   3300問題集   3300

NO.5 A customer with Avaya Aura Contact Center will use the Contact Router for all calls entering the system.
What is one function of the Contact Router?
A. It links agents to applications.
B. It links skillsets to applications.
C. It links Intrlnslcs to applications.
D. It links Control Directory Numbers (CDN) to applications.
Answer: D

Avaya   3300問題集   3300認証試験   3300過去問   3300参考書

NO.6 A supervisor with Avaya Aura Contact Center would like to create a custom Application Display The
data fields available are cumulative, fixed, and instantaneous. What is an example of a cumulative data
field?
A. Application Name
B. Average Answered Delay
C. Calls Waiting
D. Service Level Threshold
Answer: B

Avaya認証試験   3300   3300   3300参考書

NO.7 A customer with Avaya Aura Contact Center has written a script application. The Problem View Is
showing a syntax error with the following area of script: IF DAY OF WEEK EQUALS MONDAY..FRIDAY
THEN
What is the correct syntax required for this application?
A. IF DAYS OF WEEK EQUALS MONDAY..FRIDAY THEN
B. IF DAY OF WEEK EQUAI S MON..FRI THEN
C. IF DAY OF WEEK - MONDAY FRIDAY THEN
D. IF DAY OF WEEK = MONDAY..FRIDAY THEN
Answer: D

Avaya   3300認証試験   3300   3300問題集   3300参考書   3300練習問題

NO.8 If the call is not queued and the skillset is in service. It must be re-queued.
What is the proper script syntax to accomplish this requirement.?
A. Section wait_loop
IF NOT QUEUED THEN
IF OUT OF SERVICE SKILLSET automotive THEN
GIVE RAN out_of_service_ran_gv
DISCONNECT
END IF
END IF
GIVE RAN agts_stlll_busy_ran_gv
WAIT 30
EXECTUTE wait_loop
B. Section wait_loop
IF NOT QUEUED THEN
IF NOT OUT OF SERVICE automotive THEN
QUEUE TO SKILLSET automotive
WAIT 2
ELSE
GIVE RAN out_of_service_ran_gv
DISCONNECT
END IF E
ND IF
GIVE RAN agts_still_bu5y_ran_gv
WAIT 30
EXECTUTE wait_loop
C. Section wait_loop
IF QUEUED AND
IF OUT OF SERVICE automotive THEN
GIVE RAN out_of_service_ran_gv
DISCONNECT
END IF
END IF
GIVE RAN agts_still_busy_ran_gv
WAIT 30
EXECTUTE wait_loop
D. Section wait_loop
IF NOT QUEUED AND
IF NOT OUT OF SERVICE SKILLSET automotive THEN
GIVE RAN out_of_service_ran_gv
DISCONNECT END IF
END IF
GIVE RAN agts_still_ran_gv
WAIT 30
EXECUE walt_loop
Answer: B

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3.A customer is using the intrinsic Call Rate in & script. For what Information is the system looking when
the Call Rate Intrinsic is used?
A. the number of contacts that entered the system in the last 10 minutes
B. the total number of active calls in the system
C. the number of calls that entered the system in the last 10 minutes
D. the number of calls answered in the preceding 10 minutes
Answer: A

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NO.9 A customer with Avaya Contract Center in SIP environment would like to add voice processing
commands to an application.
Which block would be required?
A. IVR
B. Treatment
C. Output
D. Input
Answer: D

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NO.10 How many seconds are recommended that a script should wait after queuing a contact to a skillset?
A. WAIT 1
B. WAIT 2
C. WAIT 4
D. WAIT 8
Answer: B

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