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人生には様々な選択があります。選択は必ずしも絶対な幸福をもたらさないかもしれませんが、あなたに変化のチャンスを与えます。IT-Passports.comのIBMのC2010-023試験トレーニング資料はIT職員としてのあなたがIT試験に受かる不可欠なトレーニング資料です。IT-Passports.comのIBMのC2010-023試験トレーニング資料はカバー率が高くて、更新のスピードも速くて、完全なトレーニング資料ですから、IT-Passports.com を手に入れたら、全てのIT認証が恐くなくなります。
試験番号:C2010-023問題集
試験科目:IBM 「IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes」
問題と解答:全56問
あなたの目標はとても高いですから、あなたに色々なヘルプをあげられる資料が必要です。IT-Passports.com IBMのC2010-023試験問題集はあなたが自分の目標を達成することを助けられます。IT-Passports.com IBMのC2010-023問題資料は高度に認証されたIT領域の専門家の経験と創造を含めているものです。当社の製品は、すべての可能性のある問題を試させられます。受験生の皆様に問題の100パーセント真実な解答を提供することを保証します。
何でも上昇しているこの時代に、自分の制限を突破したくないのですか。給料を倍増させることも不可能ではないです。IBMのC2010-023試験に合格したら、あなたは夢を実現することができます。IT-Passports.comはあなたの最高のトレーニング資料を提供して、100パーセントの合格率を保証します。これは本当のことです。疑いなくすぐIT-Passports.comのIBMのC2010-023試験トレーニング資料を購入しましょう。
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NO.1 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E
IBM認定試験   C2010-023   C2010-023   C2010-023
NO.2 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support?
(Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during
normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and
communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by
Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass,
circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system
capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the
problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread
sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and
can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the
resolution of
the problem.
Answer:C D
IBM   C2010-023問題集   C2010-023   C2010-023   C2010-023練習問題
NO.3 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best
search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D
IBM認証試験   C2010-023   C2010-023問題集   C2010-023
NO.4 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end
users account.
Answer:C E
IBM参考書   C2010-023認定資格   C2010-023認定試験   C2010-023   C2010-023   C2010-023
NO.5 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D
IBM   C2010-023問題集   C2010-023   C2010-023認定試験
IT-Passports.comが提供したIBMのC2010-023トレーニング資料はあなたが自分の夢を実現することを助けられます。 IT-Passports.comはすべてのIBMのC2010-023試験に受かるための資料に含まれていますから。IT-Passports.comを手にすると、あなたは安心に試験の準備に身を投げられるようになります。IT-Passports.comは高品質なトレーニング資料を提供して、あなたが試験に合格することを保証します。明るい未来を準備してあげます。
 
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